خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تقاضای بازیکنان بارسلونا از پدرو: "بمان"

تقاضای بازیکنان بارسلونا از پدرو:
او که سال 2009 با تک گلش به شاختار، زمینه قهرمانی سوم بارسا در سوپرکاپ اروپا را مهیا کرد، شب گذشته در شرایطی که بارسا برتری 4-1 خود را با تساوی 4-4 عوض کرده بود، با یک گل تعیین کننده دیگر، پیروزی را به اردوی کاتالان ها آورد تا این تیم برای پنجمین بار سوپرکاپ اروپا را فتح کند

پس از اتمام بازی، به وضوح مشخص بود که پدرو چندان خوشحال و راضی نیست و در عکس های انتشار یافته از جشن قهرمانی بازیکنان بارسلونا نیز این مساله به خوبی مشهود بود.

به ادعای مارکا، پس از اتمام بازی و در رختکن، همه بازیکنان از پدرو تقاضا کردند که یک فصل دیگر نیز همراه آنها بماند و به منچستریونایتد نرود. در مصاحبه های برخی بازیکنان بارسا پس از بازی نیز این امر مشهود بود.

بوسکتس، اینیستا، ماسچرانو و مسی، بازیکنانی بودند که ضمن تمجید از پدرو، علنا از او خواستند تا بارسلونا را ترک نکند.بوسکتس گفت:" پدرو در بارسلونا دقایق زیادی بازی نمی کند و به همین دلیل است که قصد دارد ما را ترک کند اما امیدوارم او تغییر عقیده داده و همچنان در بارسلونا بماند."
ماسچرانو نیز ضمن جادوگر خواندن پدرو، از او خواست که بارسا را ترک نکند. اینیستا هم در مورد پدرو گفت که امیدوار است او همچنان در بارسا بماند و کمک کند این تیم جام های بیشتری کسب کند.
در نهایت مسی نیز که خود زننده دو گل از 5 گل بارسا بود، در مورد پدرو چنین گفت:"پدرو شایسته همه تعریف و تمجیدهایی است که از او می شود. هر تصمیمی که بگیرد به آن احترام می گذاریم اما امیدوارم بهترین تصمیم ممکن را بگیرد."

برچسب‌ها: بوسکتس اینیستا ماسچران مسی بارسلونا پدرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

452 اف سی آزلگرونا1394/05/21

29 مرداد (16:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi